Gäst Soffan Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Hallo. Jag har ett litet problem med BF2. Då jag installerat det och sedan startar själva spelet går allting lugnt tills vi kommer till två alternativ. Singleplayer eller Multiplayer. Då jag klickar på Singleplayer så hänger sig den. Den verkar inte jobba alls utan hängs. ^^' Så jag undrar vad det är för fel på det? Kan det vara så att jag själv har en dålig dator eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Kan du skriva vad du har för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Dell Dimension DXP051 Intel® Pentium® D CPU 3.20GHz, 2.00 GB RAM. GeForce 7800 GTX. Vet dock inte vad Grafik kortet är men det är ganska kraftfullt. Klarar av att spela CoD2 på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Dell..... Inte så bra grejer, kan vara att du har för höga grafikinställningar, testa att sätta ner allt på typ medium och sedan testa. kan vara att den inte orkar för höga grafikinställningar. Det är ju ett spel med höga krav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 det ska funka kolla grafikinställningarna som dark_tomte sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 tryck ctrl+alt+delete, och kolla om du har för många processer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 det här KANSKE fungerar. När det hakar upp sig vänta då några 5 minuter. om inte det funkar. Då ska du trycka Esc flera gånger hela tiden i typ 30 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rixxe Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 vad har du för dator? Windows XP rekomenderad. s´kaffa annars nytt grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 hända exakt samma sak för mig en gång... då blev jag sur och tryckte alt f4 eller liknande nerstängnings kommando i typ 30 sek som snubben där uppe sa.... då stängde det av sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Dell Dimension DXP051 Intel® Pentium® D CPU 3.20GHz, 2.00 GB RAM. GeForce 7800 GTX. Vet dock inte vad Grafik kortet är men det är ganska kraftfullt. Klarar av att spela CoD2 på det. Du ditt grafikkort är geforce 7800 gtx vilket är en av dom bästa grafikkortena som finns så du borde kunna köra bf2 på fullt utan någon lagg testa att installera om hela spelet det funkade för mig jag hade ett liknande problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag hade inte det här problemet när jag installerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 nej men tydligen så har vissa det problemet duhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.