Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Vad tycker ni om den fantastiska serien Prison Break. Jag tycker det äger och sk*t spännande. Hatar när det blir '' Fortsättning följer'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Det hatar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Spännande och SJUK humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) Sk*t bra,Den är den bästa serien jag har sätt TIPS: om ni inte pallar vänta ladda hem alla avsnitten. Redigerat 31 Januari 2006 av Seler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 fortsättning följer av Seler: Utan Svensk text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag älskar verkligen Peter Stormares roll och T-bag´s kommentarer. 'Take us to a cooler place, like AFRICA.' 'I´m gonna sing like Johnny Cash' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag älskar verkligen Peter Stormares roll och T-bag´s kommentarer. 'Take us to a cooler place, like AFRICA.' 'I´m gonna sing like Johnny Cash' Jag gillar ochså deras kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Your parents must be so proud. You hit the trailer park trifecta: racist, pedophile, and stupid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Prison Break är spännande och väldigt bra, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 tycker också det är skit bra. men T-bag är lite fö mtcket psykiskt störd ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Kan det bli bättre??? Svar: Nej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Vad tycker ni om den fantastiska serien Prison Break. Jag tycker det äger och sk*t spännande. Hatar när det blir '' Fortsättning följer'' samma här men den äger så hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.