Kanji Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag stör mig lite på konspirations-storyn. Såna storys suger nästan alltid. De kunde lätt ha tagit bort den biten av storyn, tycker jag. T-bag är f*n grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag tycker ochså att de kunde ta bort den delen av storyn och T-Bag är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag ser bara på det om jag verkligen inte har något annat att göra. Tråkigt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Prison Break äger! Jag längtar tills nästa avsnitt , de sa på reklamen att många liv skulle gå förlorade... Beskrivningen å reklamen stämmde ganska bra , tyckte synd om Vakten Bob ( Michael Cudlitz). :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Det är en grym serie med otrolig spänning och intriger. Längtar till nästa avsnitt, undrar vad som händer då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Japp det längtar jag också till. Det jag undrar över mest är hur Michael kommer att ta det när han förstår att han ljög om att de tvättade bort mögel i A - flygeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Japp det längtar jag också till. Det jag undrar över mest är hur Michael kommer att ta det när han förstår att han ljög om att de tvättade bort mögel i A - flygeln. Han förstår att han ljög om det. Han sa att han tvättade mögel i A- flygeln när han räddade sjuksköterskan när de två flydde genom A - flygeln. Han var ju tvungen att säga något som ursäkt till att han kunde alla gångar etc. Sjuksköterskan fick reda på att han ljög i slutet av programmet. Undrar vad som händer sen och om sjuksköterskan har några misstankar om Michael. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag forumlerade det lite fel men jag menar att jag uandrar hur han kommer att ta det när han förstår att sjuksköterskan fattar att han ljög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag forumlerade det lite fel men jag menar att jag uandrar hur han kommer att ta det när han förstår att sjuksköterskan fattar att han ljög... Det kommer säkert att bli lite spänt i mellan de två om hon nu fortsätter att jobba på Fox River, men det är inte säkert efter allt som hon gick igenom i förra avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 den serien pwnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Det äger så håårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sämst när det blir forsättning följer :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ja man stör sig på det , men har inte det hännt bara en gång eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.