Nafrali Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Att ha en router med en bra brandvägg i är nog bra. Men om det ska vara gratis så kan du ju skaffa ZoneAlarm. Det funkade bra när jag hade det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag har Windows brandvägg och den är väl ganska bra. Rekomenderar dig att du stänger av Windows brandväggen. Den hindrar bara grejer som du vill göra. T.ex ladda ner grejer och dödar inte ett ända virus! qasmlo-01. Norton anti virus auto protect räknas som ett slaxs brandvägg. Men Norton har själv sagt att auto protecten inte ersätter andra brandväggar. Skaffar du F-Secure eller Outpost så rekomenderar jag dig en stark trygghet. Jag har själv F-secure. Skippa Windows Brandväggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag har Windows brandvägg och den är väl ganska bra. håller med... windows brandväggen är inget å ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 ladda ner xone alarm. en mycket bra brandvägg, men jag är inte helt säker på att den är gratis längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 --HÄR-- finns ett index med många säkerhetsprogram du kan ladda ner,,,, vissa är trials andra är gratis !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 vet inte men hittils har jag pajjat 4 grymma datorer för jag ladda hem en bana på starcraft brood wars och så kom det virus i modekortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har Windows brandvägg och den är väl ganska bra. Tack pucko för informationen nu ska jag skaffa f secure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag ska nog ochså skaffa F-Secure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 f-secure är mycket bättre än norton rekommenderar verkligen den!!! om man har f-secur så kan man också spela online spel t ex cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) f-secure är dåligt, fick sämst poäng i ett test av pc hemma. köp norton istället betydligt bättre Redigerat 5 Februari 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Då kanske jag köper Norton istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.