Tibia_Azzer Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tacksam för svar Hur menar du då! Menar du tille exempel vilka fler konsoller det finns än GameCube, Playstation 2 och X-Box? Då känner jag i alla fall till! Nintendo: NES, SNES, N64, G&W, GB, GBC, GBA och GBASP! Sony: PSone! Sega: Saturn, Dreamcast och Sega Mega Drive! Det var nog alla (Förutom GameCube, Playstation 2 och X-Box)! :D Jag hoppas det var det här svaret du leta efter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Atari 2000 atari 9000 atari ännu mer atari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 tacksam för svar Hur menar du då! Menar du tille exempel vilka fler konsoller det finns än GameCube, Playstation 2 och X-Box? Då känner jag i alla fall till! Nintendo: NES, SNES, N64, G&W, GB, GBC, GBA och GBASP! Sony: PSone! Sega: Saturn, Dreamcast och Sega Mega Drive! Det var nog alla (Förutom GameCube, Playstation 2 och X-Box)! :D Jag hoppas det var det här svaret du leta efter! Han menar nog andra än de som finns inlagda som trådar här på fuska, som tex Game&watch. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Atari 2000 atari 9000 atari ännu mer atari Vad är det för en konsoll? Har du någon bild eller? :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vad är Atari för något? Det är väl något företag som skapar spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Vad är Atari för något? Det är väl något företag som skapar spel? Helt rätt! Om du intresserad ska du in på dom hemsida Atari.com! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 http://images.google.se/images?q=tbn:PaXJEgUjXhIJ:www.atari.com.br/historia/Dismac_VJ9000.jpg http://www.infos.cz/raster/atari/prehled/2600.jpg Nåra bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 n-gage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 AMIGA.......JAg säger bara AMIGA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 AMIGA.......JAg säger bara AMIGA Vad menar du med AMIGA? :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 AMIGA.......JAg säger bara AMIGA Vad menar du med AMIGA? :shock: Det är en konsol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg