mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 bilder jag undrar vad AMIGA är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 vad menar du vill du ha bilder på amiga"förvirad " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Coolt att det är joysticks på Atari-konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 tacksam för svar Hur menar du då! Menar du tille exempel vilka fler konsoller det finns än GameCube, Playstation 2 och X-Box? Då känner jag i alla fall till! Nintendo: NES, SNES, N64, G&W, GB, GBC, GBA och GBASP! Sony: PSone! Sega: Saturn, Dreamcast och Sega Mega Drive! Det var nog alla (Förutom GameCube, Playstation 2 och X-Box)! :D Jag hoppas det var det här svaret du leta efter! HALLÅ, DU GLÖMDE GAME BUY POCKET !!!!! alla glömmer den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Sega game gear, sega nomad, Sega MegaCD och Sega 32X finns det ju också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Vad är Atari för något?Det är väl något företag som skapar spel? Helt rätt! Om du intresserad ska du in på dom hemsida Atari.com! Atari gjorde konsoller förr. Jag har ju en gammal Atari 6400 här hemma med joysticks och allting till :). Eller om det var en Atari 9000 men iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Gamepark och psp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Gamepark och psp! Fel! PSP är en prototyp på en kanske kommande bärbar sony konsoll liknande game boy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 SEGA Arcade finns det också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag gillar nästan bara nintendo men har någon sakt att det finns en konsoll som man kan bara spela ett spel på? Kanske är G & W vet ej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 vad menar ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 virtual boy som kom från nintendo år 1995 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg