neVah Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 asså ja fattar inte riktigt hur mans ka besegra GANONDORF, jag har slått tillbaka alla hans gula blixtar med biggoron svärdet, lr broken sword, men till slut så kastar han bara svarta blixtar, och dem kan ja inte slå tillbax! hur gör man ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 asså ja fattar inte riktigt hur mans ka besegra GANONDORF, jag har slått tillbaka alla hans gula blixtar med biggoron svärdet, lr broken sword, men till slut så kastar han bara svarta blixtar, och dem kan ja inte slå tillbax! hur gör man ? Fel du kan slå tillbaka dom svarta men bara med en uppladdad snurrattack, annars så är det bara att hålla sig udan hans svarta blixtar. När du väl har träffat honom med en blixt så ska du skjuta en ljuspil på han och sedan hoppa ut till honom och bara slå tills han reser sig. Fortsätt så tills han dör, när han dör måste du och zelda fly ut ur slottet innan det rasar. Sen får du slåss mot sista bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Men det hjälper att bara skjuta tillbaka dom vanliga bollarna som han kastar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 när han laddar kan man medan skuta en ljuspil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 När du väl har besegrat Ganondorf så är inte spelet slut! Slottet rasar ihop du måste ner! du ska springa ner Tillsammans med Zelda Slåss mot nåra Zombies och Skelett. När du nu har kommit längst ner så Ligger Kommer du får se något riktigt roligt...G A N O N! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 TIPS: Du blir smidigare om du anv. Master Sword istf Biggoron Sword. Offtopic: Om ditt Biggoron svärd fortfarande går sönder så kan du läsa Nintendo64 --> Hjälp på The Legend of Zelda: Ocarina of Time (mitt nick är hackex) gör som det står där och du får ditt Biggoron svärd tåligt igen. !OBS! Skriv reply_zelda:_ocarinaoftime#5pag6 i denna tråd och inte i Hjälp på The Legend of Zelda: Ocarina of Time tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Biggoron sword kan inte gå sönder. <_< Annars är det bättre att använda Master Sword mot Ganondorf, speciellt eftersom man kan använda skölden också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag sa ju det.... :<_<: Biggoron Sword kan visst gå sönder, om du inte ger Biggoron hans ögondroppar, så att han fixar svärdet åt dig menar jag och att det därmed inte går sönder något mer, för sönder går det, jag har spelat igenom spelet runt 20ggr, så jag vet definitivt att det går sönder när man får det första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Det svärd som kan gå sönder heter Giants Knife. Biggorons Sword kan inte gå sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ahum, ja, förlåt mig, men, hmm, jag, trodde det var samma svärd. Men doh, det var länge sen jag körde nu. Det är som _Master_Sword_ säger: Giant Knife, är det första svärdet man får av Biggoron, det går sönder. Biggoron Sword, är det ANDRA svärdet man får av Biggoron, det går inte sönder (efter man gett honom ögondropparna). Sorry _Master_Sword_....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg