Brawler Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag har nyss börjat spela Majoras Mask och har fastnat vid Deku Palace. En apa sejer till mej att jag behöver nån slags "Bean" som planteras på nåt ställe som gör att man kan åka till stället där apans bror är. Men när jag går till Bean säljaren så säger han att han inte kan sälja bean till mej eftersom jag inte vet hur man använder dom..vad ska jag göra? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag har nyss börjat spela Majoras Mask och har fastnat vid Deku Palace. En apa sejer till mej att jag behöver nån slags "Bean" som planteras på nåt ställe som gör att man kan åka till stället där apans bror är. Men när jag går till Bean säljaren så säger han att han inte kan sälja bean till mej eftersom jag inte vet hur man använder dom..vad ska jag göra? :blink: Det är en bra fråga. Du måste ha 10 rupies för en böna. Men jag tror du måste vara mäniska för att få en bean. Du ska få första bönan gratis. Jag tror det är allt jag kan göra för dig. Du borde pröva prata med alla som apor t.ex. Sorry för att jag inte kan göra något mer. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Kanske funkar..jag va en Deku när jag snackade med bean säljaren.. Men! Det funkar inte,jag sålde honom en plats i Clock Tower där han kunde sälja beans men jag får ändå inget av han..Han säger bara att jag inte vet hur man använder beans så han kan inte sälja dom till mej! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Kanske funkar..jag va en Deku när jag snackade med bean säljaren.. Men! Det funkar inte,jag sålde honom en plats i Clock Tower där han kunde sälja beans men jag får ändå inget av han..Han säger bara att jag inte vet hur man använder beans så han kan inte sälja dom till mej! :blink: Tja... då vet jag inte vad du kan göra tyvär. Men hur kan du sälja honom en plats i klock tornet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Spola tillbax tiden,få Moons Tear.Sälj den till Dekun som har en affär i Clock Tower,då får du nån lapp där det står att du äger hans affär ställe,ge den till Dekun som säljer beans så flyger han till clock tower å du får hans plats..Men nu e're jag som behöver hjälp! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Har för mej att du måste ha en flaska först... Ja självklart. Du måste ha en flaska! Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Spola tillbax tiden,få Moons Tear.Sälj den till Dekun som har en affär i Clock Tower,då får du nån lapp där det står att du äger hans affär ställe,ge den till Dekun som säljer beans så flyger han till clock tower å du får hans plats..Men nu e're jag som behöver hjälp! :P Då är problemet löst: Du ska inte köpa beans av en deku! Det är en fett kille i ett hål inuti deku palce man får böner av. Gör så här: Gå in i deku palce sväng in i den högra porten och ta dig genom labyrinten så kommer du till bean försäljaren. Har du prövat att prata med kungen? Jag tror du måste prata med kungen och apan i buren hos honom först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Asså har du en bean???? Då ska du gå till ett ställe till höger om Deku Palce. Där finns som ett hål du ska lägga din bean i. sen ska du ha vatten i en flaska och hälla vattnet på. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 vet f*n inte var du är äns va länge sen jag körde men du ska gå nånbakväg in till kungen totr du ska lura han äh skit it kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har en flaska,ska göra det som Gun Guy sa med labyrinten,hoppas det funkar! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 men vattnet måste vara från källan där du köpte bönorna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 men vattnet måste vara från källan där du köpte bönorna!! Nej, du kan ta vilket vatten du vill varifrån det än kommer så länge det bara e helt vanligt vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg