Dretskit Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag tycker att Exorcisten är en av de bästa och mest skrämmande filmen genom tiderna och uppföljarna är väl ganska bra ochså. Vad tycker du om denna film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 vad handlar den om igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Den är ganska bra. Och jag kan tänka mig att de som såg den allra först på 80-talet nästan sket på sig. Och om man hade visat den för några från medeltiden så skulle de nog börja gå bärsärkargång och få hjärinfarkter och kalla filmen ond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 om dom från medeltiden såg en bil eller en bio salong skulle dom kalla den ond. så hela vår värld skulle vara ond igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Filmen handlar om en flick som blir besatt av en ond ande vid namn Pazuzu och en präst kallas och han är själva Exorcisten(andeutdrivaren) som ska rädda henne. Jag läste någonstans att människor som såg den här när den kom ut 1973 svimmade, spydde och kunde inte se mer så folk var tvungna att bära ut dem. Sån effekt hade den ju inte direkt när den visades 2001 på bio med elva minuter ej visat material. Redigerat 3 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 måste säga att handlingen sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag gillar den filmen jättemycket. Många bra scener och den är verkligen skrämmande, trodde dock den skulle vara ännu värre än vad den var. Min mamma såg den när hon var 14 på en bioduk och hon berättade att hon hade mardrömmar i fler veckor efteråt. Flickan har ju mysiga ögon. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Det räckte att titta på den 30 minuter långa filmen i tecknad version med kaniner som skådespelare för att dömma ut att den är sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Det räckte att titta på den 30 minuter långa filmen i tecknad version med kaniner som skådespelare för att dömma ut att den är sjuk. Den har inte jag sett. Vart kan man se den någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Den tecknade versionen skulle jag gärna se. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 den tecknade versionen är väl 30 sek, inte 30 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 den tecknade versionen är väl 30 sek, inte 30 min? Om den bara varar i 30 sekunder så känns det rätt meningslöst att kolla på den tedknade versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.