astol Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Hej. Är det någon märkbar skillnad på grafik mellan ps2 och xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag har du inte sett nån skillnad speciellt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Xbox kanske har lite bättre grafik på nåt enstaka spel... Men för det mesta så skiljer det ingenting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
astol Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Tackar för svar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag tycker inte heller att det är någon direkt skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Grafiken är det lite skillnad på men processorn är verkligen en märkvärd skillnad. Ta GTA Vice City t ex, det laddar när man kör över broarna. Men det gör det inte för xbox. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag märker ingen skllnad :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag kan inte se någon större skillnad men det skiljer ju också från spel till spel. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 ingen märkbar skillnad enligt mig...dock så laddar xboxen snabbare spelen än ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Xboxen är bättre ... jag har testat samma spel på båda under samma "förhållanden" :D..... är inte partisk !! :D:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox & pc Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Xboxen är bättre ... jag har testat samma spel på båda under samma "förhållanden" :D..... är inte partisk !! :D:P xbox har bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jo jag ser skillnad!!! ps2 har en helt annan grafik. men jag gillar nog mer xboxs grafik och den är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg