Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Metal, Rock, Hårdrock, R´n´B, Rally och Purex och såna band och mina egna låtar som ni ska få höra i Idol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Indiepop/rock, electronic, Ska och eurodance är väl ett par favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Metal är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Metallica och Iron Maiden :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the bullet Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Folkmusik och blues FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 MEst Techno men oxå en del rock å Komisk Musik typ Magnus å Brasse å sånnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Jag lyssnar nog mest på Heavy Metal & New Metal och ibland Hip-hop Redigerat 16 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag gillar inte precis allt men jag gillar mest frân ballad - rock. Dessvärre har jag aldrig gillat POP musik eftersom det lâter sâ segt utan nâgot ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Gillar mest Trance och Melodisk Death Metal. Även viss Speed metal, Techno, Industriel Metal och Thrash Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Hårdrock,Hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Thrash / Döds / Blackmetal och Grindcore och Goregrind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Det kanske låter litte konstigt men jag tyker att tvspels musik är rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.