Shaddy Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Vad e det längsta ni varit utomlands? Nästa jul så ska jag till perth i australien i 5-6 veckor, och kanske flyga runt lite till melbourne och sydney. Och hur många gånger har ni rest? Jag har varit 2 ggr i Finland, 2 ggr på Mallorca, 2 ggr på kreta, 1 gång i Danmark och fyra ggr på Gran Canaria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ja restä ända til kirona än gon B) :) :D :cool: :kung: å ja bor i trälebårj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 lång resa, men jag sa utomlands... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 längsta är nog till florida, men skall till san fransisco jag har varit i/på mallorca, italien, danmark, island, norge, tyskland, cypern, frankrike, belgien, österrike, usa kanske några fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jennan_u Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ja restä ända til kirona än gon B) :) :D :cool: :kung: å ja bor i trälebårj Lengsta jhag räst er til Stan!!"2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Och jag som tyckte jag hade rest mycket. Var du i Miami när du var i Florida? Skulle gärna åka till USA asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kristoffer Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 ja bo i kina ja e kinese Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Turkiet är det ända jag varit i förutom Norge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Och jag som tyckte jag hade rest mycket. Var du i Miami när du var i Florida? Skulle gärna åka till USA asså ja, jag var i miami! Där va det riktigt fint! Vissa ställen t.ex österrike och belgien har jag bara varit i på det sättet att vi har åkt igenom när vi bilat nånstans, så ajg ahr inte varit på semester i alla de ställena... ;) ;) men min familj reser mkt utomlands, det får jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Jag har inte vart i så många länder..Men jag har vart i Danmark,Norge(inte säker)England,Ethiopien,Eritrea..Sen har man väl landat i olika länder på vägen med planet :P Har inte vart i så många,men jag vill åka till Usa,Spanien,Italien å Grekland Redigerat 2 Februari 2006 av Link127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det längsta jag har varit är Los Angeles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Har varit iväg i Honduras då min syster bodde där :). Har varit i typ... Danmark, Frankrike, Belgien, Tyskland, England, USA, Grekland, Honduras, Kroatien, och i sommar Spanien :)... ~ Kanske ngt mer när jag var mindre :P Redigerat 2 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.