Star-Basse Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 tja http://quiz-em-all.com/quizzes/1-computer-game-quiz/ hur många poäng får ni? sj fick man 18 ;) det är jag stålt över... tycker f*n inte det var lätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Vad handlar den om? Att man ska skriva namn på vilken spel det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 5 :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Vad handlar den om? Att man ska skriva namn på vilken spel det är? Yes sir helt rätt ;) hur många poäng får du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 5 rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Hihi...fick 2 poäng.. :lol: ..är inte så bra på spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Hihi.. Kunde bara den där med Gta 3.. Kan inte dem där gamla spelen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Svårt asså. Hade 8 rätt bara. Men det iallafal näst bäst hitills. Redigerat 3 Februari 2006 av Jewes007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Bara massa gamla spel ju...fick 2 rätt och jag betrakatar mig själv som kunnig inom spel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Hade faktiskt 4 rätt. Lite halvstolt, med tanke på att jag trodde att jag itne skulle klara en enda. Fast vilket spel är nr 38? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Hade faktiskt 4 rätt. Lite halvstolt, med tanke på att jag trodde att jag itne skulle klara en enda. Fast vilket spel är nr 38? Något bomberman. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Japp det är ett bomberman men på sidan så ska det stå Dyna Blaster i stället för bomberman. Har ni inte hört talas om det? Redigerat 4 Februari 2006 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg