Hoppa till innehåll

Stanna Hemma!


Hacker Timpa
 Dela

Rekommendera inlägg

:gitarr: Alla stannar hemma från skolan den 27 mars 2006, Vilken skola du än går på, vilken stad du än lever i. Tänk dig lärarnas miner när de kommer till skolan och ingen är där! Det kanske kommer med på nyheterna, för att det är en speciell dag. Kopiera detta och skicka till alla du känner :gitarr:

 

 

Titel ändrad §1.25

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror inte det. Vad är det som är så speciellt då då?

 

Att vi är hemma såklart! :P

 

Tyvärr kommer det aldrig att funka. Vi har för många plugghästar här på fuska.se.

Visst, jag är väldigt bra i skolan men jag är ingen plugghäst. Det är för att jag är så lättlärd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol , medelandet har gått på MSN i evigheter. Men till saken, eftersom att lärarna vet att det går rykten på internet om att stanna hemma den dagen så vet dom att man skolkar. Så det är nog ingen vidare idé.

Men stanna hemma ni och få en rejäl utskällning nästa dag om ni vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite väl mysko att alla elever i en skola inte kommer dit. Det skulle vara nog säkerligen vara skönt att vara hemma men som sagt. Betygen är väldigt viktiga för mig och jag vill inte försöka vara sämre i vanliga fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst The heroin

varför just 27 mars? någon dag måste det bli.

 

uh, stanna hemma och SE lärarnas miner?? låter komplicerat där.

 

nej, ska inte göra det, skulle förstöra mitt rykte hos lärarna totalt, och jag är ganska mån om mitt rykte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...