DynamitPer Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Hur gör ni när ni vill göra en romantisk dag för er käraste????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Tja... Något gott att äta, kanske pasta eller liknande. Lite tända ljus, några rosor och lite romantisk musik i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Jag bjuder henne på Mcdonald's :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Bjuder henne på Billy´s Pan Pizza eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jäklar vad ni var romantiska då :P den enda som kommit med ett seriöst förslag är ju guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Något mystiskt och vackert. Köp en hel del rosor och smycka ut lägenheten(Eller om du bor i en villa) en sen kväll. Eller om du ska ut kan du alltid kosta på att äta på en fin resturang. Eller var bara dig själv och kanske gå på Tivoli? Bio? Ha trevligt tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 jäklar vad ni var romantiska då :P den enda som kommit med ett seriöst förslag är ju guggo Jag bara skojade såklart! :P Nä men jag har ätit pizza med min tjej nån gång o så men jag brukar inte äta middag med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 hehe.... vad sägs om att bjuda henne på pizza.... i en BRA pizzeria... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Bjuder henne på Billy´s Pan Pizza eller nåt. Grabben har talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Bjuder henne på Billy´s Pan Pizza eller nåt. ho ho! håller med! kolla mig do... e jag bra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Det låter som en väldigt bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Fast romantik beror väl inte på maten va? Pan Pizza skulle nog säkert sitta fint om man kände varandra riktigt bra. Kanske sitta i soffan och käka pizza och bara mysa? Låter ju ganska tillfredställande och lockande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.