Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Haha,ja,busrigningarna!Det var t.o.m en gång de sa: - Har du Gratis öl där? - Gratis öl vem? - Till alla. - Okej,ska kolla,HEJ!GRATIS ÖL TILL ALLA! Sen skriker alla Hurra!Och Moe fattar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 simpsons är så bra asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 öh!? bra fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P Jag med det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången? Simpsons startade år 1988 inflikad i [The Tracey Ullman Show]? och är idag världens längst sända sitcom. (susning) Ganska hyfsat, så långvarigt och så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det bra är ju förståss humorn. Även om den inte går att jämföra med Family Guy eller Drawn Together. Och för oss som varit i USA så ser man att det är likt amerikanarnas vardag, vilket gör det ännu roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Det bästa är Homers misstag och Barts grymhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Oftast är det Homers idioti men ibland Barts upptåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 kul med allt nästan som när bart busar och homer dricker och blir full Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.