Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Vet egentligen inte riktigt varför det är så bra, har visseligen typ sett alla avsnitt men det är endå så himla bra! :cool: Redigerat 11 Februari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Alago,tomatketchup och vim0 var för har ni samma bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det roliga med The Simpsons är väl dem klassiska skämten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Min favorit är bart :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Alago,tomatketchup och vim0 var för har ni samma bild Vi har inte samma bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Deras Humor Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Alago,tomatketchup och vim0 var för har ni samma bild på ett ungifär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Min favorit är Homer. Varför jag gillar The Simposns är väl ganska uppenbart, deras humor är den bästa. Alla avsnitt är roliga, dock inte när de sjunger under hela tiden... Men annars ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Gillar Homer när han säjer Soo Long Suckers och In Your Face Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Simpson har en egen stil som gör att det blir roligt, de tar upp ganska vanliga händelser i amerika och gör om dem så att de blir roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Det jag tycker är roligast är: Homer och Do'h ! Sen gillar jag de andra karaktärerna efetrsom alla är roliga på sitt eget sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Simpsons är riktigt bra! Den är felfri så jag tycker att allt är bra i den. Min favorit är Ralph Wiggum "My cats breath smells like catfood" :kung: hahaha! men min är Homer: Doh!, och Moe: Okej. I going to say your name and you say, Yes. No! Say here. Okey. Von stink. Is Von Stink here! He is not here. Okey. Takéméinthé But. He is not here to. Okey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.