Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Haha,ja,busrigningarna!Det var t.o.m en gång de sa: - Har du Gratis öl där? - Gratis öl vem? - Till alla. - Okej,ska kolla,HEJ!GRATIS ÖL TILL ALLA! Sen skriker alla Hurra!Och Moe fattar inget. Citera
Dolphin Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P Citera
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången? Citera
Gäst TheCow Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Simpson är en av de bästa teveserierna som jag någonsin har kollat på. Det är en underbar humor i programmet. Det som jag gillar är när Bart busringer till Moe. =P Jag med det äger Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Har en fråga angående Simpsons: När började serien, alltså när började dem visa den för första gången? Simpsons startade år 1988 inflikad i [The Tracey Ullman Show]? och är idag världens längst sända sitcom. (susning) Ganska hyfsat, så långvarigt och så bra. Citera
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 Det bra är ju förståss humorn. Även om den inte går att jämföra med Family Guy eller Drawn Together. Och för oss som varit i USA så ser man att det är likt amerikanarnas vardag, vilket gör det ännu roligare. Citera
Zora Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 Det bästa är Homers misstag och Barts grymhet. Citera
Oddset Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 Oftast är det Homers idioti men ibland Barts upptåg. Citera
Master X-X Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 kul med allt nästan som när bart busar och homer dricker och blir full Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.