Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Sorger, glädjetårar, förluster, allt kan göra satt man fäller en tår. Även den hårdaste hårdrockare har sina svaga sidor. Som jag kommer ihåg så grät jag senast när morfar dog för 3 år sedan. (*suck* vad jag saknar honom :( ). Gråter ovanligt lite men till vacker musik kan ibland en tår rinna. Men när grät du senast ? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Jag grät när jag bröt armen. Innan dess vet jag ej. Och förresten, kolla min signatur ;) Redigerat 3 Februari 2006 av kola king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 hmm, vet inte... kan ha varit när min gammel farmor dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det var längesen jag grät...kommer faktiskt inte ihåg det...men som Kola King sa,när jag bröt armen..fast jag fällde aldrig några tårar,var bara tårögd... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag började gråta när jag bröt foten. Det gjorde så himla ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 När jag grät på "riktigt" och mycket var när min mormor dog för lite mer än ett år sen, annars brukar jag gråta ganska ofta, men inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag kommer inte riktigt ihåg när jag grät senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 När min kusin blev fångatagen som gisslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Din kusin!? Jo, jag kan tänka mig att det måste vart hemskt. Hur gick det med han/henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 för 5 år sedan... när min tand drog sönder min läpp (ramla på stengolv med huvudet före) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det måste ha gjort ont. OUCH!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 När min kusin blev fångatagen som gisslan. Hemskt... borde varit jobbigt , men dog hon/han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.