Dolphin Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag är förkyld så i bland när man hostar till lite så kommer det lite tårar. Dock så är jag inte ledsen, utan glad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Gråter du när du hostar!?!?!?! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Sjukt! :( Jag grät igår, men jag gråter typ aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Gråter du när du hostar!?!?!?! :o Det gjorde antagligen så ont att det kom tårar? Man kan få tårar i ögonen av att bara gäspa lite, men det kallar jag inte att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 (redigerat) Hmm det var länge sedan jag grät, 5-6 år sen ungefär Redigerat 9 September 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag grät när jag såg den första pokemon-filmen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Ja! Det gjorde jag ju med! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag grät senast när jag såg en rolig video :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag grätt denna veckan i skolan när en polare sa något roligt till en annan som vi brukar skämta ganska mycket med. Det var ju inte sorgetårar men jag skrattade så mycket att det kom tårar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag grät när jag såg den första pokemon-filmen. :( Jag kom inte på det där. Men jag fick lite tårar när jag såg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Jag grät när jag såg den första pokemon-filmen. :( Jag grät när jag såg den 3dje tror jag de var. Den med Entei var sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Alltså Pokemon har alltid något Magiskt/Sorgligt på slutet av filmerna. Jag fick tårar också vid första Pokemondelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.