Xade Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 http://www.fuska.se/forum/Hejdou-t74375.html Allvarligt, det är ett GF på en hemsida, är det något att ens bry sig om? Vill inte verka taskig, men det är faktiskt töntigt att gråta, ta det som en man istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Xade, du tänkte inte igenom när du skrev det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag grät senast idag för att jag hade jättemycket läxa och för att jag ligger jättelångt efter i matematik boken. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Jag grät för bara ett par minuter sen... jag fick reda på att min kanin ska avlivas på torsdag... "snyft" ;( Redigerat 11 September 2006 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Ruby King: f*n va synd. :( Det var tråkigt att höra. Vet hur det känns, min katt avlivades för ett tag sen. När jag fick veta det grät jag som f*n. Grät i 3 dagar. :( Tänker fortfarande på min katt Elvis. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag grät för bara ett par minuter sen... jag fick reda på att min kanin ska avlivas på torsdag... "snyft" ;( va hemskt :( ,varför det? Själv så har jag faktiskt inte gråtit på rätt så länge, men i vintras va jag lite halvmobbad och utan vänner... Jag grät o va deprimerad nästan hela tiden, sen så kom en tjej. Hon sa att hon gilla mej. Då blev det totalt annorlunda :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Dessutom ska jag vara med är vi avlivar honom... då blir det extra sorligt. :( Anledningen till avlivningen är dessa: Han dregglar, kan inte stänga munnen riktigt, hans tänder trycker på tårkanalen och han överlever nog inte en operation till. Redigerat 11 September 2006 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Brukar aldrig gråta av fysiks smärta, men däremot så grät ja ordentligt när mitt ex gjorde slut för ca 2 veckor sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Senast jag grät var för ett par månader sedan när min farmor dog. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 grät när min katt blev överkörd av en bil hittade han i väg kanten när jag skulle till en kompis :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Man blev lite tårögd när jag läste slutet på Halvblodsprinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Brukar aldrig gråta av fysiks smärta, men däremot så grät ja ordentligt när mitt ex gjorde slut för ca 2 veckor sen.. Jag gråter aldrig heller av fysisk smärta, alla mina kompisar tror att jag ljuger när jag säger det. Och när de händer så säger de "han visar de inte bara.". lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.