Hoppa till innehåll

När Grät Du Senast Egentligen ?


Putside

Rekommendera inlägg

  • Svar 258
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Kommer faktiskt inte ihåg, men det var nog inte så längesen.

Vi hade 10 till 18 i skolan och det var en fråga

"Tycker du att det är mesigt att gråta" Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gråter själv inte av fysisk smärta. Har hänt en gång av vad jag kan minnas. Sjukt åsido, men jag brukar skratta när jag gör illa mig. Senaste gången jag grät var för några dagar sen, well, ni får inte veta varför. Personliga orsaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

jag grät azz länge när jag bröt nyckel benet..gud va ont de gjorde..Och när jag o mina komspisar har bråkat ganska mycket o länge sen när vi ska reda ut de..så börjar gråta..vet inte varför..men jag bara gör de..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag grät senast i dag på morgonen för att jag blev väldigt frustrerad på min tröja. Jag fick inte på mig den och till sist började jag svära och gråta, det tog 10 minuter innan jag fick på mig tröjan. :(

Redigerat av Presentation
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm...antagligen bara någon vecka sedan då jag bara inte orka hålla allt för mej själv då jag inte litar på folk allt för mycket. Brukar ofta gråta när jag och mamma grälar eftersom vi alltid grällar 'hårt' och länge,men det är mest för att vi är lika envisa men jag hatar när hon ska fråga ut mej på allt och jag inte vill säga svaren....:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...