ChipZ Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag vet inte,a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Någon dag sen bara. Allting kändes skit. >.<'' Brukar inte gråta så ofta, men när jag gråter så föredrar jag att vara ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Jag grät faktiskt för någon månad sedan för allt var så sorgligt lixom nämner igen anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Kommer faktiskt inte ihåg, men det var nog inte så längesen. Vi hade 10 till 18 i skolan och det var en fråga "Tycker du att det är mesigt att gråta" Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jag gråter själv inte av fysisk smärta. Har hänt en gång av vad jag kan minnas. Sjukt åsido, men jag brukar skratta när jag gör illa mig. Senaste gången jag grät var för några dagar sen, well, ni får inte veta varför. Personliga orsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag grät azz länge när jag bröt nyckel benet..gud va ont de gjorde..Och när jag o mina komspisar har bråkat ganska mycket o länge sen när vi ska reda ut de..så börjar gråta..vet inte varför..men jag bara gör de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Jag grät senast i dag på morgonen för att jag blev väldigt frustrerad på min tröja. Jag fick inte på mig den och till sist började jag svära och gråta, det tog 10 minuter innan jag fick på mig tröjan. :( Redigerat 17 April 2006 av Presentation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 hm...antagligen bara någon vecka sedan då jag bara inte orka hålla allt för mej själv då jag inte litar på folk allt för mycket. Brukar ofta gråta när jag och mamma grälar eftersom vi alltid grällar 'hårt' och länge,men det är mest för att vi är lika envisa men jag hatar när hon ska fråga ut mej på allt och jag inte vill säga svaren....:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag grät för ungefär 4-6 månader sen. min farmor dog. och hon var den snällste man kunde ha. varje dag känns livet konstigt när min farmor e borta ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Min kompis sparka mig AZZ hårt i ansiktete ida då kom de några tårar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Min kompis sparka mig AZZ hårt i ansiktete ida då kom de några tårar.. Och varför sparkade din "kompis" dig i ansiktet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.