Floorball Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) ... Redigerat 29 April 2006 av Floorball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Tror det var ungefär 3 dar sen, blev slagen o retad av några särskitar i min klass. Och ibland är jag bara nere o less på allt och mig själv, jag vill bara bort och försvinna och skita i allt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 nåra minuter sen fick ja nåra "tårar" för...personliga orsaker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Kan inte minnas när jag grät senast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Flera år sen.. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 När jag skär lök. Jag är extremt känslig mot lök. Jag måste nästan använda simglasögon för att undvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 I Januari någon gång. Innan det var det årtal sedan... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Ganska längesen faktiskt. Förra året tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 föra vec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bogerman92 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) jag kommer inte ihåg men det var väl för länge sen. jag gråter inte så ofta. Redigerat 6 September 2006 av bogerman92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 för några sekunder sen. jag är förskyld och det rinner ur både ögon och näsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 I helgen då jag hade jätteont i huvudet och jag somnade inte förrens 5 den dagen. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.