DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Bara för en gör något dumt , som att kasta en granite på ett hus(Exempel) måste alla göra det. Inte nära sant, men rasicm finns i detta ämne. Skaparen gjorde Profeten Mohammed av goda syften, inte för att dom skulle bomba och vandilisera. (Felstavat?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 vad var det goda syftet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vet inte,mu1991. Du får fråga Fusion, han borde veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vet inte,mu1991. Du får fråga Fusion, han borde veta. Vad borde jag veta?Alltså vad pratar ni om, vadå goda " Syften " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Du borde inte veta någonting, men vi tycker att du borde veta, om eftersom att ni muslimer/Islamer tror att Mohammed finns/funnits , skulle inte han ha blivit besviken när ni vandaliserar Jorden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Eller hur :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Alago: Du som påstår att man ska hålla sig till ämnet, varför du inte det? <_< DarkBlack_Angel: Det beror på, muslimer har aldrig vandiliserat jorden utan anledningar ( bortse terrorister ifrån denna mening. ) Enligt Islam så får man inte avbilda heliga människor och Gud. Muslimerna försöker att få uppmärksamhet och vill också uppmärksama andra om vad som kan hända ifall man gör sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Fusion , En teckning kan väl inte "reta" som ni tycker att ni har blivit utsatta för. Är det inte lite fejk bara för ni vill j*vlas med världen? (Tänk, Några danskar ritar en publicerar en teckning , Muslimer hotar hela Norden, vandaliserar allt som har med Danmark att göra och sen tycker att vi ska säga att vi tycker synd om dom, och att vi har utsatt dom för diskreminering.) Om man tänker efter är det helt fjantigt att bete er som vissa i eran religion gör. Och vad menar du med "Enligt Islam får man inte avbilda heliga människor och Gud". Men vad händer om man inte är Muslim då? Ni muslimer måste alltid tyda nya regler, som ni vill världen ska lyda. Ny regel : Sluta Vandalisera Världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Asså, detta har inte mycket med religonen iSlam att göra, detta har att göra med att vi i västvärlden har länge förtryckt och kallat muslimer terrorister och sådant, och det här med Mohammed avblderna med bombhatt blev väl bara droppen. Jag tror knappast att om vi i västvärlden varit schyssta hela tiden mot muslimer så skulle dessa teckningar fått sådan stor uppståndelse. Jag tror nog de skulle förbi sett det. Så jag tror att allt detta i grund och botten är vårt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Kola King , Dom har inte gjort något fel i lagboken. (kanske i Islamernas/Muslimernas) Men varför ska vi bry oss om en regel-bok som vi själva inte har? Redigerat 4 Mars 2006 av DarkBlack_Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Kanske för att vi ska respektera deras religon och iallafall FÖRSÖKA att inte reta upp dom till att göra sånt här. Ärligt: Vilken idiot skulle inte tro att muslimer tar illa upp om man avbildar deras profet med en bombmössa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ah, en härligt cynisk bild av världen...Mezox var inte du själv muslim? Jo det var jag, men jag måste säga att vissa muslimer har väldigt korta stubiner medans andra har bättre självbehärskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.