Gäst Kaktus-Killen Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag börjar undra hur vissa tänker, asså såhär, jag säger NI till både muslimer och kristen, och jag är svensk, finns ju en viss chans att jag är ateist. Jag tror inte på religöst skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 nähä ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 så det ger dem rätten att orsaka dyra skador och döda oskyldiga? (om de nu gör de fortfarande) Läste du inte första meningen av mitt inlägg? Självklart får de inte förstöra, jag menar bara att det finns viss förståelse till VARFÖR, men jag sa aldrig att de fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 så det ger dem rätten att orsaka dyra skador och döda oskyldiga? (om de nu gör de fortfarande) Det fins så f*n ingen förståelse till att man dödar oskyldiga! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Kola King sa det annars i meningen... För vissa människor förtrycker dem så jävligt mycket. Deskreminerar dem på grund av religionen, kallar dem blatte för de är från en annan kultur & ett annat land, vissa personer "trackar" gud som att göra narr av honom, ibland tycker jag också synd om dem också. De har lika stor rätt att vara en del av världen, och utan dessa viktiga pusselbitar skulle inte världen vara unik. Men annars kan man tycka hur många människor som har lidit för deras rampage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 de muslimer som bombar/terroriserar är en yttepytteminiliten del av alla muslimer De männsikor som avbildade muhammed är en yttepytteminiliten del av världens befolkning. Men det finns vissa olikheter, dom muslimer som bombar gör ofta det pga av deras tro. En tro som dom delar med många andra, är det då konstigt att man ifrågasätter denna tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 och helt plötsligt tog hela diskussionen slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Det är klart den tar slut så fort jag kommer tillbaka. Men vi har väl gått igenom allting nu, så jag håller käften stängd. Redigerat 9 Juni 2006 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Var du tvungen och dra upp den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Den låg överst när jag svarde i den...men du pratade nog inte med mig. Tråden har legat uppe ganska länge, så jag tror knappast nån "drog upp" den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Nja, jag tror att tråden återställning för irak har samma betydelse som den här tråden. Den andra är mer aktiv. Så vi håller oss till den andra tråden. Skriv här om ni vill, jag tänker inte diskutera något här längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Håller med Tråden Avslutad ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.