Mezox Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Men varför göra det? Du kommer att ta alla konsekvenser. Som Fusion har sagt 4 gânger och du fattar ändâ inte logiken. "Varför blanda sig i en religion som man själv inte har"? PS, jag vet inte om det är felstavat vid "blanda" Vafan!Gör narr av min tro och jag ska skratta? Jag bryr mig inte om ens alla männskorna på jorden skrattar förutom jag. Jag skrattar inte åt det. Jag vill inte att någon gör narr av min religion. Jag håller med Rowyn om att de människorna som gör så har "ganska" stor brist på diplomatiska lösningar. Och det där med att han är död: Är det inte värre att narra någon som är död. Min syster är död och om någon skulle narra henne skulle jag stoppat upp en ko i halsen på den. Men om hon hade levt hade jag inte tagit det så illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Mezox, det är sånt som du sa nu som gör att jag ogillar muslimer. Varför är ni så våldsamma och ondsinta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 (redigerat) Vafan! Gör narr av min tro och jag ska skratta? Jag bryr mig inte om ens alla männskorna på jorden skrattar förutom jag. Jag skrattar inte åt det. Jag vill inte att någon gör narr av min religion. Jag håller med Rowyn om att de människorna som gör så har "ganska" stor brist på diplomatiska lösningar. Och det där med att han är död: Är det inte värre att narra någon som är död. Min syster är död och om någon skulle narra henne skulle jag stoppat upp en ko i halsen på den. Men om hon hade levt hade jag inte tagit det så illa. Kor är heliga i indien, ska du kränka indier då? Men som sagt jag finner det lustigt. Se och njut http://www.mohammeddance.com/ . Humor på hög nivå! Redigerat 17 Februari 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nill0w Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Men varför göra det? Du kommer att ta alla konsekvenser. Som Fusion har sagt 4 gânger och du fattar ändâ inte logiken. "Varför blanda sig i en religion som man själv inte har"? PS, jag vet inte om det är felstavat vid "blanda" Hej din j*vla bönrullare! Jag hatar alla muslimer som finns på denna jord, skulle inte bry mig ett skit om ni bara dog... Muslimerna lever kvar på 1000-talet, förstår inte riktigt hur något funkar i dagens moderna värld, och om man inte klarar av att leva här utan att skapa massa problem hela tiden ska man avlivas! btw; din syster var säkert skitäcklig! HAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 men herregud dom är så j*vla töntiga tycker jag, jag menar hur många gånger har inte ALLA religoner kränkt s*tanismen, och nu publicerar en dansk tidning EN bild och islamist shitten bränner hela jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nill0w Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 men herregud dom är så j*vla töntiga tycker jag, jag menar hur många gånger har inte ALLA religoner kränkt s*tanismen, och nu publicerar en dansk tidning EN bild och islamist shitten bränner hela jorden s*tanismen..? Det här blir ju bara sjukare och sjukare. I DEN MODERNA VÄRLDEN BRYR MAN SIG INTE OM RELIGION! FATTA DET! DET FUNKAR INTE, SKAFFA ETT JOBB ELLER NÅT ISTÄLLET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 men herregud dom är så j*vla töntiga tycker jag, jag menar hur många gånger har inte ALLA religoner kränkt s*tanismen, och nu publicerar en dansk tidning EN bild och islamist shitten bränner hela jorden wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Nill0w: Det där ska du få för din rasist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Vad f*n har hänt med denna j*vla värld? Mezox syster är död, och du har mage att driva med det också, du har f*n ingen skam kvar i kropp! Twiztha_MF: Vadå töntiga? Religonen tillåter inte detta, såklart man ska bli arg, vad förväntade du dig? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Twiztha_MF: Vadå töntiga? Religonen tillåter inte detta, såklart man ska bli arg, vad förväntade du dig? <_< Varför tål ni inte humor för, klart man måste kunna göra narr av folk, det är väl det humor till största del bygger på?. Det skämtas om Hitler,Kungahuset,Norrmän,människor med annan kultur än vår egna. Men så fort det handlar om muslimer så är ni kränkta. Lasse Lindroth var väl muslim om jag inte misstar mig, han förstod sig på humor. Han kunde skämta om allt. Buddister får inte: döda, ljuga, stjäla. missbruka sexualiteten använda alkohol eller andra droger 4 av 5 av dessa saker har jag gjort(om jag tolkar missbruka sexualiteten rätt). Kränker jag buddisterna då? Hinduer anser att kor är heliga och man får inte äta biff. Vissa delar av hinduismen säger att man inte får äta kött alls. Jag äter mkt kött. Har jag kränkt hinduerna då? Förstår ni vad jag försöker säga kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ja, jag förstår vad du menar, men det är fortfarande förbjudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nill0w Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Nill0w: Det där ska du få för din rasist Snälla nån! Rasist, eller inte, spelar mindre roll nu. Det är ni som bombar ambassader och oskyldiga människor för att nån ritat en täckning på eran j*vla muchammad. Bajs på mohammud och alla muslimer!!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.