Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

thOORd, varför skulle jag bli kränkt för dig? Du är en rasist så varför skulle jag göra det.

 

Gayland posten sa att det där var Muhammed och att varför han har en bomb i huvudet så menar dem att han vill bomba. Dem har tillåmed visat dem i religion lektioner.

 

Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes.

 

1. Jylland, inte Gayland...kränkade för Jyllandbor, man kanske borde pilla lite på varningsverktyget?

2. Varför ska svenska ambassaderna attackeras för att några danskar gjort bilder på Muhammed med syftet att våra barn skulle förstå religionen bättre? (Långt ifrån alla kan uppfattas som minsta kränkande)

 

Det har säkert fått sitt svar tidigare, men jag orkar inte söka genom 56 sidor (eller vad det nu är) för att få ett svar & du får svara igen:

 

1. Skulle ni känt er kränkta om inte era imamer hetsat & sagt att alla otrogna j*vla svin, som ville att vi skulle förstå deras älskade religion bättre på ett enkelt sätt med bilder på centralfiguren Muhammed, hade kränkt er & uppmanade till bojkott av alla nordiska varor? (Därtill en fatwa över samtliga tecknarna)

2. Svara helt ärligt nu, hade du sett alla bilderna före du satte igång & gnälla över hur kränkande bilderna var?

3. Tror du att de som brände ner ambassader hade sett bilderna?

4. Tror du att alla som högljutt protesterade mot bilderna överhuvudtaget hade sett bilderna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

thOORd, varför skulle jag bli kränkt för dig? Du är en rasist så varför skulle jag göra det.

 

Gayland posten sa att det där var Muhammed och att varför han har en bomb i huvudet så menar dem att han vill bomba. Dem har tillåmed visat dem i religion lektioner.

 

Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes.

 

Ingen har bett er om att älska Islam. Men det är ni som skapar våldet. Ni stör dem.

 

Vadå borde pilla på varningsverktyget? Så ni delar inte ut en varning till kaktus-mannen? Han har gjort en ny användare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen har bett er om att älska Islam. Men det är ni som skapar våldet. Ni stör dem.

 

Vadå borde pilla på varningsverktyget? Så ni delar inte ut en varning till kaktus-mannen? Han har gjort en ny användare.

 

Människa, varför dra in massa orelevanta saker. "ingen har bett er om...." Det har inget att göra med de frågor som har ställts, om du inte tänker svara på frågor som ställs så kan vi lika gärna avlsuta diskussionen. Skapar vi VÅLDET genom att störa Islam? Lyssna på dig själv förfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Orka disskutera mer med dig pucko , det låter på dig som att vi ska vara gå o va rädda för islam. o föresten när du sa gayland kränkte du mig. Ja ska gå o slå ner nåra på stan bara för det.

 

Kom och försök slå ner mig för att jag sa Gayland posten. Jag kände mig kränkt när dem publicerade bilderna så jag får kränka dem också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka disskutera mer med dig pucko , det låter på dig som att vi ska vara gå o va rädda för islam. o föresten när du sa gayland kränkte du mig. Ja ska gå o slå ner nåra på stan bara för det.

 

Jag kände mig kränkt när jag såg att muslimer brännde flaggor, så nu får jag kränka alla muslimer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ja, det kanske fanns någon flagga i byggnaden. Danska ambassaden och Sveriges är i sammabyggnad så du blev kränkt för att Sveriges flagga där blev bränd?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...