Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är kvitt!

 

Men ni tycker att det var rätt att muslimerna blev kränkta och att det var inte rätt att ni blev kränkta.

 

Du förstår nog inte innebörden av mina inlägg. Du tyckte att det var okej för dig att kränka Jyllands posten eftersom att dom hade kränkt dig. Då för att påpeka hur dumt det är så försökte jag förklara för dig att jag då skulle ha samma rätt att kränka alla muslimer. "Det är kvitt" ? Jasså, på vilket sätt då? Jag har inte kränkt någon muslim medans vissa muslimer har kränkt hela Sverige? Hur kan det vara kvitt då?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det är kvitt!

 

Men ni tycker att det var rätt att muslimerna blev kränkta och att det var inte rätt att ni blev kränkta.

 

Du försvarar kaktus-mannen och har sagt grejer som man blir förbannad av.

 

Verkar som om det är jag och Fusion som är dem som inte håller med er.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Nej. Det har vart folk som har skrivit här och vart en aning emot er.

 

Men jag, Fusion, och thOORd gänget är ju dem ända som diskuterar -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes.

 

 

Det kan inte vara sverige du pratar om för här är det då tillåtet att avbilda Muhammed.. vilket land är det du talar om?

 

 

Att någon som inte gör eller gjort något fel får skylla sig själv när han utsätts för våld är ju ett sätt att se på världen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är kvitt!

 

Men ni tycker att det var rätt att muslimerna blev kränkta och att det var inte rätt att ni blev kränkta.

 

Kan du LÄSA mina inlägg och SVARA på dom, varför ens citera mig när det du skriver inte har nått med saken att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Finns inget som säger att ni var oskyldiga. Eftersom Sverige tjatade om att Jyllands posten inte skulle be om ursäkt-

 

thOOrd, jag har f*n sagt att du försvarar kaktus-mannen och att du har kränkt folk innan!

 

suna, man får tycka fast inte så att det kränker någon. Och Sverige vet vad som har hänt tack vare den bilden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...