Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Finns inget som säger att ni var oskyldiga. Eftersom Sverige tjatade om att Jyllands posten inte skulle be om ursäkt-

 

thOOrd, jag har f*n sagt att du försvarar kaktus-mannen och att du har kränkt folk innan!

 

suna, man får tycka fast inte så att det kränker någon. Och Sverige vet vad som har hänt tack vare den bilden!

 

På vilket sätt har jag försvarat kaktus-mannen? Och när har jag kränkt innan, innan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. Skulle ni känt er kränkta om inte era imamer hetsat & sagt att alla otrogna j*vla svin, som ville att vi skulle förstå deras älskade religion bättre på ett enkelt sätt med bilder på centralfiguren Muhammed, hade kränkt er & uppmanade till bojkott av alla nordiska varor? (Därtill en fatwa över samtliga tecknarna)

2. Svara helt ärligt nu, hade du sett alla bilderna före du satte igång & gnälla över hur kränkande bilderna var?

3. Tror du att de som brände ner ambassader hade sett bilderna?

4. Tror du att alla som högljutt protesterade mot bilderna överhuvudtaget hade sett bilderna?

 

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag svarar f*n och ni ska inte ha något i skallen att jag avslutar diskussionen.

 

Säg mig vilket land man avrättar homosexuella&kristna? Säg vilket! Om det är enligt landets system så är det helt fel. Kanske så är det terroristerna som dödar dem. Men inte styrelsen.

 

Dessutom så får ni f*n skylla er själva eftersom ni tyckte det var okej och publicera bilderna som kränkte över 10miljoner människor.

 

thOOrd, läs igenom tråden så ska du få se.

 

Dessutom så stänger ni inte ens av kaktus-mannen's andra användare för att han är en rasse! Ni tycker det är okej med det!

 

Kaktus-Killen, Svenska flaggan är ju bara av tygg. Varför överreagerar ni?

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom så får ni f*n skylla er själva eftersom ni tyckte det var okej och publicera bilderna som kränkte över 10miljoner människor.

 

Intressant... du anser alltså att man får skylla sig själv när man utsätts för våld om man "bryter" mot koranen även om man inte är muslim.. eftersom det enligt lag inte är kränkande att publicera bilder på Muhammed... inte ens den med "bombhatten".

 

 

Kan det vara så att du helt enkelt inte förstår innebörden av att leva i ett fritt samhälle.

 

 

Religionsfrihet betyder inte frihet att förtrycka andra.

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Kaktus-Killen, Svenska flaggan är ju bara av tygg. Varför överreagerar ni?

 

 

jag överreagerade inte...

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag svarar f*n och ni ska inte ha något i skallen att jag avslutar diskussionen.

 

Säg mig vilket land man avrättar homosexuella&kristna? Säg vilket! Om det är enligt landets system så är det helt fel. Kanske så är det terroristerna som dödar dem. Men inte styrelsen.

 

Dessutom så får ni f*n skylla er själva eftersom ni tyckte det var okej och publicera bilderna som kränkte över 10miljoner människor.

 

thOOrd, läs igenom tråden så ska du få se.

 

Dessutom så stänger ni inte ens av kaktus-mannen's andra användare för att han är en rasse! Ni tycker det är okej med det!

 

Kaktus-Killen, Svenska flaggan är ju bara av tygg. Varför överreagerar ni?

 

Jag har läst igenom tråden och jag hittar inget, så var snäll och visa vad du menar? Du är jävligt snabb på att säga att folk är rasister. Jag tror inte ett piss på att exakt alla muslimer blev kränkta, utan bara dom muslimer som är dumma i huvudet och bara letar efter anledningar att uttrycka sitt hat för andra människor som inte har samma tro.

 

Varför är det alltid samma religion som uttrycker sin tro genom våldsamma handlingar?

 

"Flaggan är ju bara av tyg, varför överreagerar ni?"

Har du sett oss bränna ambasader,spränga oskyldiga människor, ge ut en belöning till folk som dödar dessa människor som brännde svenska flaggan? Det är att ÖVERREAGERA, att påpeka att det kan ses som en kränkning för hela Sverige är knappast att överreagera.

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jag svarar f*n och ni ska inte ha något i skallen att jag avslutar diskussionen.

 

Säg mig vilket land man avrättar homosexuella&kristna? Säg vilket! Om det är enligt landets system så är det helt fel. Kanske så är det terroristerna som dödar dem. Men inte styrelsen.

 

Dessutom så får ni f*n skylla er själva eftersom ni tyckte det var okej och publicera bilderna som kränkte över 10miljoner människor.

 

thOOrd, läs igenom tråden så ska du få se.

 

Dessutom så stänger ni inte ens av kaktus-mannen's andra användare för att han är en rasse! Ni tycker det är okej med det!

 

Kaktus-Killen, Svenska flaggan är ju bara av tygg. Varför överreagerar ni?

 

Nej jag har inte sett just dig. Men just som du tycker det är okej att USA dödar oskyldiga civilia.

 

Alago, jag har inte sagt att man har rätt och döda folk. Men när ni vet att det finns folk som blir arga och dödar för sin religion så publicerar ni bilderna ändå.

 

När ni visste att det fanns folk som tar till våld så gör ni det iallafall. Vad händer då? En laddad bomb sprängs. Sen så börjar folk grina och ångrar inte ens att ha publicerat bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Kränkande bilder eller inte, ni ska ge f*n i våran publiceringsfrihet.

 

 

Puck0, du vet att du är i en kamp här i tråden du inte kan vinna.

Muslimer överreagerade de vet du.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...