Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Långt ifrån att jag har argument som du skrevs. Långt långt ifrån. Jag känner mig inte besegrad av några som inte fattar att Islam är ingen våldreligion på något sätt.

 

Guggo, kommer du ihåg när den åttaåriga Muhammed dog och Anna Svennson dog av en idiotisk mördare.

 

Kommer du ihåg det?

 

Dem skrev mest om Anna Svennson och skrev inte ens minst lika mycket som dem skrev om Anna Svennson.

 

Du har inte lust att visa mig den artikel där det endast skrivs om Anna svensson.... jag kan då bara hitta artiklar som handlar om "dubbelmordet i Linköping" och i alla dom så nämns båda offren...

 

 

själva kritiken emot dig är att du anser att människor som avbildar Muhammed eller kritiserar islam får skylla sig slälva om dom utsätts för hot eller våld som om det på något sätt skulle vara deras egna fel att dom utsätts för våld, trots att dom både moraliskt sett eller lagligt sett inte gör något fel.

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Hhahahaha. Danskarna kan känna sig ägda. Med deras brända konsum i Libanon. Muahahahah. Så går det! Dem får skylla sig själva!"

 

"Jag önskar att jag kunde säga det till dem som gjorde bilden på Muhammed som att han vill att alt ska bombas.

 

Om du säger att muslimer bombar för sin religion. Varför gör dem så då?

 

Det är Jyllands postens ansvar att rätta till alt. De vet att muslimerna blir arga så trycker dem bilderna frivilligt. Så får dem skylla sig själva. Jag står för det jag säger."

 

"Det är så att nästan alla i norden som är kristna bryr sig inte ens mycket om deras religion.

 

Dem tänker så här. Aaa jag är kristen... Nu kan jag slippa tänka på saken.

 

Om Jyllands Posten visste att det fanns känsliga muslimer för att man ritar en bomb i skallen på nåt heligt för Islam så var det deras eget fel och göra det.

 

De vet vad som kommer hända. Sen så händer det dem hatar sen så skyller dem på muslimerna. Fannn dem vill bara göra så att Islam får dåligt rykte!!!! "

 

"Det var Jyllands Postens plan att försöka få att muslimerna får ännu dåligare rykte"

 

"Omg? thOORd, fatta nångång. Dem där är inte ens muslimer som spränger hus och allt. Vet du hur många som bor i Irak tycker det är hemskt när Bin Ladin kapade WTC. Det angår inte dem. Dra inte in alla för bara några procent idioter"

 

"Jaha? Men dem gjorde det mot USA för att dem bråkar överdrivet mycket med alla länder."

 

"Hmm, jag tror du fattar fel. Det är araberna som äger alla resturanger och mat affär. Det är ju dem som måste betala mest skatt.

 

Det är ju ni som utnyttjar det vi invandrare har gjort. T.ex, kebab. Ni blir ju helt glada när ni käkat klart allt fast sen så kommer ni med skit snack.

 

Hade inte irak/saudi arabien funnits så hade Sverige fått leva med norges fattiga olja."

 

"Jyllands posten får skylla sig själva eftersom dem visste att många muslimer tar in våld om någon kränker ens religion men dem gjorde det. Sen när dem fått hämnats så börja dem gråta >:( "

 

"Där ser ni! Ni vill få muslimerna arga! Sen när dem gjort något så börjar ni gråta.

 

Jyllands posten ville få muslimerna arga så att dem ska bomba och få ännu dåligare rykte"

 

"Varför skulle dem inte bett om ursäkt? Vill du att flera danskar&svenskar skulle bli dödade? Där ser du, du tigger grova döds misshandel!

 

Sedan skyller du på dem. "

 

"Jyllands posten gjorde bilderna för att dem tyckte att muslimerna bombar för sin religion. Aha, men sen så tar dem risken och det hände att dem blev bombade. Jag tycker Jyllandsposten förtjäna det. Och om någon av er blir drabbade av att ni publicerar bilderna så skiter jag fullständigt i det"

 

Allt #21 sa stämmer, precis så jag uppfattar dig. Tänkte att man kanske skulle avsluta debatten med ett par highlights från dig pucko.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

OK ! vi fattar ! Islam har inget med våld att göra ! så nu var de bestämt !  Men #21 har rätt... på samtliga punkter

 

ja, jag kommer ihåg

 

Mm. Eftersom dem som bombar ska man inte kalla muslimer. Eftersom man får inte bomba.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Aa. Får jag inte säga min åsikt?

 

Det är lungt för mig om ni vill avsluta diskussionen bara den här tråden inte dras upp igen med såna hära trådar.

 

Muslimerna, invandrarna bombar för en religion. Dem respekterar inte att vi har tryckfrihet blablabla.

 

Så jag säger som Guggo.

 

Tråden avslutad! Den var ju det för ett tag sen också -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa. Får jag inte säga min åsikt?

 

Det är lungt för mig om ni vill avsluta diskussionen bara den här tråden inte dras upp igen med såna hära trådar.

 

Muslimerna, invandrarna bombar för en religion. Dem respekterar inte att vi har tryckfrihet blablabla.

 

Så jag säger som Guggo.

 

Tråden avslutad! Den var ju det för ett tag sen också -.-

 

Jo du får säga din åsikt, men det var väl inte de det handlade om. Utan att du sa att det inte var muslimer som bombade. Men aja whatever, det är svårt att diskutera med dig. Första gången jag håller med dig, att debatten är över.

 

Over And Out

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu tycker jag att en här tråden har gått förlångt!för f*n ni får ta och ge er alla har olika religoner jag tror inte att vi kristna skulle bli glada ifall dom og ett kors och band upp en dokcka med konstigt fejs och skriv jesus

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu tycker jag  att en här tråden har gått förlångt!för f*n ni får ta och ge er    alla har olika religoner jag tror inte att vi kristna skulle bli glada ifall dom og ett kors och band upp en dokcka med konstigt fejs och skriv jesus

 

Om du vill ha en bättre jämförelse så föreslår jag Monty Python's Life of Brian.

 

 

Den var ju eeee jättepoppis när den kom ut, bara förbjuden i ett antal länder :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...