puret Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har Mario and Luigi Partners in Time Another Code Yoshi Touch and Go Castlewania Nintendoggs, Labrador and friends Nintendoggs, Dachshund and friends Animal Crossing, Wild World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Har 3 Nintendo DS spel. Mario DS, Pokémon Dash och Wario Ware Touched. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super Jens Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har: Mario Kart DS Castlevania: Dawn of Sorrow Funderar på att köpa Advance Wars: Dual Strike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Är ds så bra att man ska köpa det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jaa lätt! :D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 har 2 spel men dom e ganska lätta :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 vilka e det? jag har också två spel bomberman och Sonic Rush och Bomberman e aslätt men Sonic e såå kul :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 (redigerat) jag ska skaffa lost in blue, det bästa spel som finns man är på en öde ö, det var ett skep som sjönk. eller så ska jag skaffa metroid prime! är another cod bra och kul? Redigerat 3 Mars 2006 av xingfu150 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 har 11 sycken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ett flertal spel som Xmen : Rise Of Apocylipse City Of Villains City Of Heroes World Of Warcraft Diablo 2 D2 Expansion - lord of destruction Pirates Of The Carrebean Judge Dredd : Dredd vs Death FIFA : 05 Rollercoaster 3 Alone In the dark : the new nightmare Heroes Might and magic ´3 och 4 Age Of Empires 2 och 3 Battlefield 2 Alla dessa var till datan, men om det ska vara till DS, Har jag Spiderman 2. (Det är min syrras DS) Ledsen att jag missuppfatta frågan från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag köpte Space Invanders Revolution idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har bara 1 spel, Nintendogs lab & friends. Fått ALLA hundraser där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg