The Golden Boy Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Vilket ska man köpa av FIFA 06 och Pro evolution 5? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Vilket ska man köpa av FIFA 06 och Pro evolution 5? inget av dom jag tycker du ska köpa ultimate spiderman as kul :gitarr: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 inget av dom Call of Duty 2 Big red one Collector's edition ska du köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 ingen fråga er vilka spel ni gillar gun_man och seler. frågan var vilket av dessa spelen Fifa 06 eller Pro Evolution Soccer 5? jag tycker du ska köpa ett omröstningskort för det första. annars Fifa 06 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag tycker att du ska köpa Pro Evolution Soccer 5. Jag har aldrig spelat det men jag tycker att Fifa spelen blir sämre och sämre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 FIFA 06 ägerr :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Fifa e så tråkigt pro evoulution e bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag tror FIFA 06 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 du ska köpa pro evoulution där kan man plasera skoten fiffa blir dåligare och dåligare för varje år om man ska köpa nån av fiffa då ska man köpa fiffa 2004 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag har FIFA 06 och det är väl sådär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg