PussyCat Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Vilket är erat sämsta spel och då menar jag ERAT inget som ni sett i affären typ. Mitt är tony hawk 3 :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag gillade inte spelet 50 Cent Bulletproof. Styrningen var lite svårt att hantera plus att grafiken är mörk och inte så klar som den borde vara. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 monster garage... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 monster garage... Okej. Varför var det så dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Glömt vad det heter men man ska iaf guida en j*vla kula igenom någon labyrint och inte ramla ner i hålen.. Får kolla vad det heter någon dag, om jag orkar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Bilspelet Crash & Burn är inte så bra direkt för det är ganska dålig grafik och spelkänsla på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 de ä nog starwars republic command Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 de ä nog starwars republic command Varför är det så dåligt? Har hört att Star Wars spelen är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Robin Hood: Defender of the Crown Ofantligt värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mitt är Härskarringen; den tredje tidsåldern:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mitt är Härskarringen; den tredje tidsåldern:P men det äger ju... :) mittt sämsta e nog harry potter å den flammande bägaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mitt sämsta är harry potter och hemlighetrnas kammare (FUNKAR INTE!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg