Torayami Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Vilka av dessa är olagliga: Tonfa Nunchakus slangbella Svärd fickkniv Jag har blivit lite o säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Du kan ge dig på att fickkniv och svärd är olagliga,men vet inte ifall slangbella är det. Vad är resten,alltså Tonfa och Nunchakus? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 http://www.gratuitouslylongdomainname.net/Weapons/Tonfa.jpg Tonfa http://www.amas.net/CU/CU_prod121-301.jpg Nunchakus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Lol,dem två är säkert också olagliga. Hur många gånger har du sett folk gå runt med sånt? :P *Varför frågade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) jag skrev det, jag är osäker på om saker och ting är lagliga eller inte. Okej?? Redigerat 4 Februari 2006 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Oke,okej....varför är du så arg? Men,men..nu vet du iallafall att dem är olagliga grejer. När du sa svärd,vilken sorts svärd menade du? Redigerat 4 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Okej. Kul ska skaffa såna då bara för att dom är olagliga. (Jag är lugn nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Beror väl på vad du använder dom till :). Går du och slår ner folk spelar det nog ingen roll vad du använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Ja jag tänker inte ha dom bland folk jag tänkte typ träna med dom hemma, för jag älskar martielarts vapen och andra vapen. BTW vet någon var man kan få tag på dom vapnen :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag har ingen aning men jag hoppas att någon vet för jag skulle vilja ha dem om de inte är för dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag hittade den här: http://www.sbisport.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Nunchakos är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.