27Caramele Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 har ni klarat alla bonus banor.jag tycker dom är omöjliga(hur det nu stavas) jag fattar inte hur svårt det är!!!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Jag har klarat alla. Och ja en del av dem kan vara svåra, t ex den när man ska bli kastad av Piantas till olika plattformar, speciellt andra gången man spelar den när man ska ta alla Red Coins på tid. Redigerat 5 Februari 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord zidian Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag skulle vilja ha lite help också till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Gör en ny tråd och skriv vad du vill ha hjälp med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 vad är det för svårt med pianta-kastarna? Det är ju bara att ställa sig på motsatt sida av personen dit man vill så kastas man dit. Dom kastar en ju alltid bakåt (för dom alltså). Den jag tyckte kanske var _lite_ jobbig var den när man först måste ta sig ut med yoshi till ön och den banan som är där. VÄLDIGT seg är den iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Själv har man ju klarat alla uppdrag och fått alla extrastjärnor på alla banor. Det enda jag har kvar är alla blåa mynt. Är det nån som vet hur många Shine Sprites man kan få totalt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 vad är det för svårt med pianta-kastarna? Det är ju bara att ställa sig på motsatt sida av personen dit man vill så kastas man dit. Dom kastar en ju alltid bakåt (för dom alltså). Den jag tyckte kanske var _lite_ jobbig var den när man först måste ta sig ut med yoshi till ön och den banan som är där. VÄLDIGT seg är den iallafall. Ja den var jobbig. Men på Pianta-kastarna, bara man stog lite fel så var man död. Man kan få 120 Shines och 24 av dem är såna man får av Blue Coins, alltså är det 240 Blue Coins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Själv har man ju klarat alla uppdrag och fått alla extrastjärnor på alla banor. Det enda jag har kvar är alla blåa mynt. Är det nån som vet hur många Shine Sprites man kan få totalt? Jag har klarat spelet 2 gånger vad jag minns.... Fast har aldrig tagit alla de 120 Shine Sprites.... 116 tog jag däremot.... Det vara bara blåa mynt som saknades... Jo, och de där med Piantas som kastar en... det var ganska lätt.... Klarade det första gången jag körde det... Fick dock problem med kastningen där det är en massa platta typer som går runt.... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har alla shine-sprites också. De blå mynten är inte lätta att hitta, men jag har för mig det är 30st på varje bana förutom corona mountain där det är 10st? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Ja, och några i Delfino Plaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ja, och några i Delfino Plaza. Vad jag minns så finns det väl bara 1? Och den är i byggnaden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 1 som är ute på pelarna i vattnet, 1 som man får om man sprutar på shine-märket nära tornet som leder till Gelato Beach, 1 som man får när man ska förstöra lådorna i ett hus, minst 3 som man får av ler-piranhas när man dödar dem för att få fram t ex tornet där man kommer till Gelato Beach, minst 4 gömda banor, 1 som man får när man rengör den stora Shinen vid Shine Gate, 1 när man rengör klockan i klocktornet, och jag är säker på att det finns minst en gul fågel som man får en Shine. Så 13 kommer jag ihåg men det finns 17 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg