lord zidian Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 först ska du prata med den typen som visar hur man fångar pokemoer, sen ska du stenga av. efter det ska du fara till blaines stad och surfa där runt ön så kan du hitta missingo på lvl100-150, den blir när du fångat den till lvl1(varning den kan söndra dit spel tro mig, jag har testa och nu kan jag inte mera spela på mitt red) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Samma här! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 lol! jag har mött honom massa ggr och fångat honom men inget har hänt på mitt. förutom att man får massa grejer och hall of fame blir så där konstig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Om ni dödar missíngo så det itemet ni har på sjätte plast i inventoryt kopieras så ni får några hundra stycken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 (redigerat) man får 130 st till. Redigerat 25 Oktober 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Enligt pokemon historiken, så var Missingo en pokemon så var tänkt att vara med i B/R/Y/C/S/ men skaparna ångrade sig, så dom skapade en annan pokemon[GLÖMT VILKEN]. Så gjorde skaparna en STOR TABBE, dom glömde ta bort Missingo från spelet. Så hela grejen med Missingo är egentligen....Ja typ som att man hackar spelet. Och när man typ (hackar) spelet det är då man kan paja spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Funkar detta på pokémon gul också..??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 funkar det på crystal och silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Det ska egentligen bara funka till Pokemon Blå och röd, men ni kan väll testa :D Men man kan fånga Missingo till alla gbc pokemon spel. Men ibland så måste man ha hjälp av GameShark, AR-Action Replay.Eller simulator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Enligt pokemon historiken, så var Missingo en pokemon så var tänkt att vara med i B/R/Y/C/S/ men skaparna ångrade sig, så dom skapade en annan pokemon[GLÖMT VILKEN]. Så gjorde skaparna en STOR TABBE, dom glömde ta bort Missingo från spelet. Så hela grejen med Missingo är egentligen....Ja typ som att man hackar spelet. Och när man typ (hackar) spelet det är då man kan paja spelet. Själv tror jag att de istället lagt dit kangashan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 fusket funkar inte på gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 fusket funkar inte på gul. Nej jag märkte det sen :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg