Gäst QuikSilver Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Har bara sett reklamen till filmen, verkar inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Det är Ragnarök det hör ni väl på rösten >_> jag vet inte vad rag..... har för röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) Bara för att göra det klart för er alla så att ni inte tror det är Ragnarök som gör rösten åt Lilla Kycklingen har jag kommit fram till det här. Ragnarök är runt 16 år och David Hellenius som gör rösten åt Lilla Kycklingen är knappast 16 år. Om ni tänker på personen som gör rösten åt Lilla Kycklingen i den engelska versionen så är det Zach Braff. Om ni inte vet vem Zach Braff är så kanske ni känner igenom honom som huvudpersonen från tv-serien Scrubs. Redigerat 11 Februari 2006 av Nintendo Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 och hur vet du det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Bara för att göra det klart för er alla så att ni inte tror det är Ragnarök som gör rösten åt Lilla Kycklingen har jag kommit fram till det här. Ragnarök är runt 16 år och David Hellenius som gör rösten åt Lilla Kycklingen är knappast 16 år. Om ni tänker på personen som gör rösten åt Lilla Kycklingen i den engelska versionen så är det Zach Braff. Om ni inte vet vem Zach Braff är så kanske ni känner igenom honom som huvudpersonen från tv-serien Scrubs. f*n du avslöjade oss! :( Ärligt talat så trodde jag ingen skulle gå på det från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Mohahaha :P Vad är det egentligen på kycklingen som tydligen ska föreställa hans fjädrar? De tror att de är så roliga, att kycklingen dansar så bra, men det finns samma typ "dans" i andra filmer, kan man inte hitta på eget stil? Vilka filmer vet jag tyvärr inte namnen på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag har bara sett reklamen till Lilla kycklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Den var kass,såg den i fredas.Det kändes inget kul precis i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.