MORAD Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 läser ibland men den ärbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Kalle Anka Äger!!! Mest gillar jag serier av Don Rosa för att de är mer verkliga. Han har också så roliga detaljer i teckningana. Jag har nyss börjat på en hemsida om kalle och de andra karaktärerna från ankeborg. (KvAck-KvAck). Jag menar inte verkligt på det sättet utan att ankorna har mera verkliga utryck och "egenskaper" än de ankor som andra tecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag premenerar på den ialla fall :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag prenumerar både på pockets och tidningar men på senare tid har jag börjat läsa manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag läser Kalle Anka ibland. Jag gillar mest Don Rosa serierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag läser bara Kalle Anka-tidningarna om jag har riktigt tråkigt. Det var mycket roligare att läsa för 5 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Om jag har tråkigt brukar jag läsa men annars gillar jag det inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag läser Kalle. Han äger ju alla Disney serier. Dock så är Uit vår Hage och såna där mer min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har 3 tidningar här hemma av Kalle Anka som inte är öppnade, ska läsa dom i morgon hade jag tänkt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;) Skicka dom via PM till mig vettja. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Har väl en ca 250 - 300 kalletidningar tror jag, vet inte vad jag ska göra av dem...bränna kanske ? ;) Jag föreslår att du bränner dem :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.