CeZ Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Hej! jag har just fått ett nåt USB-minne, Zap slider heter den. Det konstiga är att den sällan funkar när jag stoppar in den, jag har ofta tonen som betyder att man just har stoppat in någon USB-enhet och mappen flyger upp. Men det är ganska sällan jag kan flytta runt filer. En annan sak som är konstigt är att på en annan dator funkar den hur bra som helst.<_< Jag vet inte ifall det är fel på USB-porten i min dator, därför den är alldeles ny, och desseutom har jag inte problem med andra USB-enheter (inklusive USB-minnen.) Nån som vet? :huh: Citera
Katt Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 USB minnet är kanske låst. Har du kollar på Den här datorn om USB minnet finns där? Citera
Gäst data-typen Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Det kan finnas en låsknapp på usb-minnet Citera
Hammmar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 off topic men... köpte ett 8G USB minne för 100 svenska kronor i kina..... funkar perfekt! Citera
SlimShady Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Det som du beskriver har hänt med mig med min Mp3 spelare. Den funkade inte på min dator, men på andra funkade det. Jag försökte oxå klura ut felet, men hittade inte det. Så det var nån fabriks fel. Så jag var tvungen att byta in den. Får nog du med göra. Citera
CeZ Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Nej, det kan jag nog inte, jag fick den av min pappas kompis och han hade köpt den i en affär som finns i Stockholm, inte på Gotland dit jag just har flyttat... Citera
SlimShady Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Skrivet 8 Februari 2006 Synd, men finns inte den affären på Gotland då? Citera
CeZ Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Läs hela texten, "i en affär som finns i Stockholm, inte på Gotland dit jag just har flyttat..." = Nej. Citera
SlimShady Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Ja, men jag tänkte om den även finns där..>.< Citera
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 10 Februari 2006 Ja ja, back to topic, någon som vet vad som är fel? Citera
Slumpen Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 Ja ja, back to topic, någon som vet vad som är fel? vet inte.. hade samma fel på min ipod nano.... fanns det några drivrutiner med... för du bör installera de inann du sätter in den i datorn... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.