Maenster Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Oj snacka om Otur....... ja tror jag oxå faktiskt det har hänt många gånger när jag har spelat att jag har stängt spelet för snabbt elr så har jag tryck på spelet så det hackar sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Oj snacka om Otur....... ja tror jag oxå faktiskt det har hänt många gånger när jag har spelat att jag har stängt spelet för snabbt elr så har jag tryck på spelet så det hackar sig...ja nåt sånt har hänt mig också och det är inte kul. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Oj snacka om Otur....... ja tror jag oxå faktiskt det har hänt många gånger när jag har spelat att jag har stängt spelet för snabbt elr så har jag tryck på spelet så det hackar sig...ja nåt sånt har hänt mig också och det är inte kul. :( Det här nog aldrig hänt nåt sånt för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saphone Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Nu har min lucario i Lv.100 också försvunnit. och den hade pokerus :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Det har aldrig hänt ngt sånt för mig heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Aldrig för mig heller dock har det hackat en gång när jag använde GS på mitt Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Det är normalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 ja det kan man förstå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg