Selerz Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 tjo jag har en bra fråga Kommer The Elder Scrolls IV(4) att släppas till Playstation 3?? Svar uppskattas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Om de e Oblivion du snackar om så tror jag det bara kommer släppas tll 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 det är det jag snacka om :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 mm tror också att det bara släpps till 360 :( men vem vet det kanske komer till PS3 när det släpps ;);) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennis44 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 det brukar ju bli så att när ett spel kommit ut på Xbox så kommer det ut på Ps nån månad efteråt...och tvärtom <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det kommer säkert att släppas till PS3 efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tror, du? Snyft! :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 tjo jag har en bra fråga Kommer The Elder Scrolls IV(4) att släppas till Playstation 3?? Svar uppskattas Tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg