Oddset Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Er World of Warcraft vert att kopa? Jag har sett det och det verkar kul men det er ju ganska dyrt. Ledsen att jag skriver med E och O men det er ett trasigt tangentbord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ja, det är skit kul, en negativ grej är att man måste köpa kort som kostar pengar annars kan man inte spela mer (ett kort kostar typ 249 eller nåt) sen bör man ju ha bredband åxå annars blir det ju jäkligt dyrt efter som det är svårt att sluta spela :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 hade köpt world of warcraft för längesen om det inte hade kostat att köpa gamecard. ps. det gör inget att du har ett trasigt tangentbord det ser faktiskt ganska roligt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotmos Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag lånade guest passt av en kompis vilket innebar att jag inte böhövde köpa spelet. Sen är det bara att fylla på som vanligt efter dem gratis spel dagarna har gått ut, dvs. 10 dagar. Så man tjänar 400:- på det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Ja, det är skit kul, en negativ grej är att man måste köpa kort som kostar pengar annars kan man inte spela mer (ett kort kostar typ 249 eller nåt) sen bör man ju ha bredband åxå annars blir det ju jäkligt dyrt efter som det är svårt att sluta spela :P Håller med fullständigt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst binky Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 jag tyker att du ska köpa de. men man blir lätt beroende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Nja, det är ju skitdyrt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 (redigerat) visst är det skitdyrt...men det är så jäkla värt pengarna...dra ner på något annat istället...världens bästa online spel :cool: men...med ett trasigt tangentbord...kan det gå lite illa....:.. Redigerat 11 Mars 2006 av son-goten master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 köp det! det e skit kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 jag lånade guest passt av en kompis vilket innebar att jag inte böhövde köpa spelet. Sen är det bara att fylla på som vanligt efter dem gratis spel dagarna har gått ut, dvs. 10 dagar. Så man tjänar 400:- på det. :P men måste du inte ha ett game card ochså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Hum. Om man köper WoW, måste man köpa ett pre paid card då också? Eller kan man köra i en månad eller något? Blir ju massa dyrt att köpa spelet för 400-500 plus ett prepaid mojs >< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
santa_max Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Lätt att du ska köpa.. Det äger ju ... Det e det roligaste spel jag köpt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg