Piickles Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 jag ska nog slya för jag blir disconectad hela tiden Jag har slutat för samma orsak.... spelar ingen roll vilket mmorpg jag spelar jag blir alltid disconnected hela tiden.... sorgligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 <_< Det konstiga är att varje gång ni säger att ni har en kompis som spelar mycket WoW så säger ni han är typ beroende, själv spelar jag WoW för att det är kul. Asså om jag ska vara med kompisar, loggar jag ut direkt för att gå. Kanske gör ja klart ett kort quest om ja har lite tid innan ja behöver gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 har en kompis som e riktigt beroende, han kommer aldrig sluta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 varför klagar alla...det e ju världens bästa spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jag spela innan men jag lvla så segt jag kom till lvl 24 sen tröttna jag och då hade jag kört över en månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg