Jag unardra om det är någon mer än jag som spelar instrument?
Jag spelar trummor och har gjort det i 3,5 år. =)
Jag unardra om det är någon mer än jag som spelar instrument?
Jag spelar trummor och har gjort det i 3,5 år. =)
Spelar inget men anser mig vara ganska bra på elec piano ( synt ). Kan många, många melodier från t.ex sagan om ringen, james bond och så kan jag introsången i simpsons.
Fy vad coolt! Min lillasyster är jätteduktig på piano och när hon hört en låt går hon och improviserar lite vid pianot och rätt vad det är kan hon låten. Hon kan bla andra Sagan Om Ringen som du,Jewes. =)
Trumpet/Trombon/Elbas. (+ Gitarr, elorgel, trummor, beatboxing och melodica, och med lusten och den rätta svingen lite basmunspel)
:).
elbas,trummor och keyboard är väll vad jag bemässtrar. (är en jävel på beatboxing, men det är ju inget "instrument" :P)
Många det fanns som var mycket allmänbildade i musik. Själv är jag inte det. Men jag vill gärna lära mig att kunna bara sitta och spela Piano då jag vill. Mysigt instrument.
Nej jag spelar inget instrument, men är inte intresserad av musik på det sättet.
↗ till inläggetMånga det fanns som var mycket allmänbildade i musik. Själv är jag inte det. Men jag vill gärna lära mig att kunna bara sitta och spela Piano då jag vill. Mysigt instrument.
Köp en elsynt vetja! Det riktigt kul ibland att bara sätta sig ner och spela upp ett par trudelutter. Man lär sig väldigt lätt också.
Jag spelar piano.
Skitkul! :bah:
Vad är Beatboxing?
Trumpet, nu och alltid.
↗ till inläggetjag medJag spelar piano.
Skitkul! :bah:
Jag spelar instrumentet gitarr och är hyfsat bra på det.
Keyboard 2 år ca
Har spelat saxofon i 6 år men slutat för det va inge roligt i slutet.
MeMs bror är grym på Munspel ^^
↗ till inläggetMeMs bror är grym på Munspel ^^
Världsmästare om jag får be. =) Ja, han är det. :)
har spelat gitarr/elgitarr i snart 4 år nu e köttbulligt bra om jag får säga det själv B)
Spelar piano Har gjort det i 3 år nu jag började när jag va 7 år och nu är jag 10 =) ^^ Är Hyfsat bra .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in