Gäst 40200 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 När jag boxades igår, fick ett slag på solarplexus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 När jag boxades igår, fick ett slag på solarplexus.Går du i boxning? Jag gör det också. typ 1 ½ år sen så ramla jag på en pinne så den borrade in sig på nått jävla sätt in i mitt smalben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 när jag skulle klättra över en bom på idrotten, jag snubblade och den där jävla träbiten träffade skrevet. det inträffade föra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zasd Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 när ja ramla ner frånn takket o brött nakken xDDDDDDDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Vettefan men jag har jävla ont i fingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Förmodligen när Noah slog igen dörren på min hand tre gånger igår... Men jag fick min hämnd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 När jag boxades igår, fick ett slag på solarplexus.Går du i boxning? Jag gör det också. typ 1 ½ år sen så ramla jag på en pinne så den borrade in sig på nått jävla sätt in i mitt smalben. Vilken klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 mitt gudbarn råkade välta ner en vas och jag fick den i huvudet, det gjorde ganska ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Fick ett snöras över mig när jag skulle in på Konsum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 När jag boxades igår, fick ett slag på solarplexus. Går du i boxning? Jag gör det också. typ 1 ½ år sen så ramla jag på en pinne så den borrade in sig på nått jävla sätt in i mitt smalben. Vilken klubb? Redberglids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Ja tapade mit hör lurar på min fot de jorde jäte ont i foten :(:(:(:(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 På gympan sprang jag typ in i målet när vi spelade innebandy och slog tummen : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.