ludzon Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 :D <_< Tja När jag spelade på fy_simpsons banan så såg jag 1 som såg ut som homer o en som såg ut som Mr.burns! Hur kan man se ut så! De va så coolt att se mr.Burns så med ett sniper :D Jag såg en bild med nån annan simsons bana än den med grönt vatten i mitten! (se bild) :gitarr:
Zantera Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 banan med grönt vatten i mitten är väl fy_simpsons? Du kanske var inne på någon specialserver när du såg Homer och Mr.Burns...
unix Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 :D <_< Tja När jag spelade på fy_simpsons banan så såg jag 1 som såg ut som homer o en som såg ut som Mr.burns! Hur kan man se ut så! De va så coolt att se mr.Burns så med ett sniper :D Jag såg en bild med nån annan simsons bana än den med grönt vatten i mitten! (se bild) :gitarr: Den banan som du har lagt bild på heter DE_SIMPSONS.
Acet0neN Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Skrivet 14 Februari 2006 Måste ha varit någon special server.
Rekommendera inlägg