123spill Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 hej är de någon som brukar spela Medel of Honor allied assult på nätet isåfall kan vi kanske lira nångång. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 (redigerat) hej är de någon som brukar spela Medel of Honor allied assult på nätet isåfall kan vi kanske lira nångång. :) På nätet? Går det? Redigerat 11 Februari 2006 av Darwin2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 ja de gåt att köra på nätet du trycker imellan dörr karmarna där de står muliplayer på huvudmenyn inne i spelet sen på join game och sen får du välja lite mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Jag spelar det ibland på singleplayer, dock tyvvär inte på multiplayer därför att det finns ju knappt några servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 ? Vadå knappt några servrar de finns ju ca 1900 hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Ja, märkte det när jag stängde av brandväggen :P hur som helst står det att man måste betala. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Va,va konstigt jag spelar hela tiden gratis (tror jag) på nätet.Asså jag spelar inte på gamespy eller vad de heter jag välljer liksom där de står "browse internet sever" eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 det kostar inte pengar kanske på Xbox live.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 13 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Nja de tror jag inte.de kostar väll inte att gå in sådär på ett spel de är väll månadskostnad på xbox live eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Mysko, jag måste köpa gamespy eller nåt står det. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Nej nej du behöver inte köpa Gamespy du trycker bara på browse internet servers man kan spela på gamespy men de kostar och sen orkar jag inte hålla på att gå in på internet.fast jag tror att de finns många mer servrar på gamespy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 "Browse internet servers" finns inte. När jag trycker på Join game-dörren så står det LAN-game och Internet-game. Jag väljer internet game och då står det Join IP-address och Luanch gamespy. Jag har tryckt på luanch gamespy och där står det att jag måste betala 9.95$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.