123spill Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Januari 2007 klart vi kan köra! :D var mycket duktig på det för 1 år sen spelar det nästan aldrig mer dock.. Wohoo! Äntligen någon som kan köra :D Citera
ShitBreakSean Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Jag har också det där problemet med att inte kunna trycka på browse internet servers, kunde iaf. inte göra det senast jag körde , och det var inte länge sen... Jag har ett demo på typ Spearhed, där kan jag däremot trycka på browse internet servers :blink: Det skulle också va roligt om ett gäng från fuska skulle ta och lira lite Wolfenstein:ET, det är ju gratis för guds skull :P bara att googla... Citera
123spill Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Jag har också det där problemet med att inte kunna trycka på browse internet servers, kunde iaf. inte göra det senast jag körde , och det var inte länge sen... Jag har ett demo på typ Spearhed, där kan jag däremot trycka på browse internet servers :blink: Det skulle också va roligt om ett gäng från fuska skulle ta och lira lite Wolfenstein:ET, det är ju gratis för guds skull :P bara att googla... Ska man ladda ner spelet från deras hemsida eller hur gör man? Alltså på det där wolfenstein. Citera
ShitBreakSean Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Här kan du ladda ner spelet: http://www.download.com/Return-to-Castle-W...4-10243511.html Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.