123spill Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 klart vi kan köra! :D var mycket duktig på det för 1 år sen spelar det nästan aldrig mer dock.. Wohoo! Äntligen någon som kan köra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag har också det där problemet med att inte kunna trycka på browse internet servers, kunde iaf. inte göra det senast jag körde , och det var inte länge sen... Jag har ett demo på typ Spearhed, där kan jag däremot trycka på browse internet servers :blink: Det skulle också va roligt om ett gäng från fuska skulle ta och lira lite Wolfenstein:ET, det är ju gratis för guds skull :P bara att googla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag har också det där problemet med att inte kunna trycka på browse internet servers, kunde iaf. inte göra det senast jag körde , och det var inte länge sen... Jag har ett demo på typ Spearhed, där kan jag däremot trycka på browse internet servers :blink: Det skulle också va roligt om ett gäng från fuska skulle ta och lira lite Wolfenstein:ET, det är ju gratis för guds skull :P bara att googla... Ska man ladda ner spelet från deras hemsida eller hur gör man? Alltså på det där wolfenstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Här kan du ladda ner spelet: http://www.download.com/Return-to-Castle-W...4-10243511.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.