O_2 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag får välja 10 spel vilka ska ja ta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker (inte just i den här ordningen): Need for Speed Underground Destruction Derby Arenas XIII Alias (har inte kommit ut än kommer snart) James Bond:Everything or Nothing (kommer om en månad) Driver 3 (kommer om 3 Månader) SOCOM: US Navy SEALs Metal Gear Solid 3:Snake Eater (har inget datum ännu) Time Crisis 3 (med pistol annars suger det) Manhunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag tycker: 1:Need for speed Underground¨ 2:Prince of persia 3:Tony Hawk Underground 4:Nåt tekken spel,Kanske tekken tag eller tekken 4 5:Grand theft autovice city(GTA Vice city) 6:Splash Down 2:Rides Gone Wild 7:Sagan om konungens återkomst 8:Final Fantasy 10 9:Worms 3D 10:SSX Tricky(skit bra snowboard spel) Dem spelen är ganska bra,tycker jag i alla fall..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Ja det är inget fel på dom heller. Men vad då får du välja 10 st PS2 spel nån stans eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag tycker du ska köpa: BEYOND GOOD AND IVEL SAGAN OM KÅNUNGENS ÅTERKOMST 007 EVRITHING OR NOTHING NEED FOR SPEED UNDERGRUND CRACH NITRO CART (inte så väldans bra men det e jätte kul om man e fler än en :) ) jag kan int komma på fler spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 vad tycker du om för spel ? krigar spel? äventyrs spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Ratchet & Clank SSX 3 GTA VC nåra förslag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Medal Of Honor: Rising Sun Driver 3 Ghost Recon James Bond:Everything or Nothing Metal Gear Solid 3:Snake Eater Observera att alla dessa spel inte har kommit ut ännu.. Annars finns det ett spel som heter "Fable" som jag verkligen hoppas att den kommer ut på PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst böna Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Ja, jag tycker att du i alla fall måste köpa The Sims, det är jätteroligt!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Isåfall The Sims: Bustin Out. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Ja the sims bustin out är mycket roligare än ettan. ja har båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst böna Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag vet att det finns The Sims, och The Sims:Boustin Out. Men jag hörde att det skulle komma ett Sims 2. I så fall vad är det för skillnad på Boustin Out och 2:an? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg